marți, 16 iulie 2013

Femei cu bloguri şi pisici

Femei cu bloguri şi pisici


Justyna Kopania - Cat

Zi de marţi, drăguţă,  adică inofensivă – pînă acum, mai ales că am înviat puţin după migrena cruntă de ieri. Zîmbesc, fac glumiţe, mi-e foame. Mîhhh…I s-au înecat cor ăbiile colegei în schimb. Ne ia cu rîndul. Îi fac o poză supărată în scop terapeutic şi mă bucur că ieri nu a avut cine să mă pozeze şi pe mine.. Miauooo…cafeluţa e bună, o găsesc pe birou, nu se întîmplă în fiecare zi aşa,  chef de muncă nu prea am, ploile se lasă aşteptate, e vreme de răspuns salutului unui prieten. Discuţia sun ă cam aşa: 
Domnul Escu: si tu esti aprilia asta?
Eu: da
Domnul Escu: si ce iti veni cu creieri zburati?
Domnul Escu: o luasi razna?
Domnul Escu: doamne mare e gradina ta de blogisti
Domnul Escu: !!
Eu: exact asa am visat
Domnul Escu: apoi iubirea ciorilor
Eu: asta e realitate suta la suta
Domnul Escu: cred ca esti mai dusa decit altadata
Domnul Escu: imi da cineva o femeie sanatoasa la cap cu care sa vorbesc si eu
Domnul Escu: ?
Eu: cred ca nu m-ai apreciat tu la adevarata valoare
Domnul Escu: e posibil, naiv fiind am vazut in tine o fata buna
Domnul Escu: . (adică un fel de punct pe I vrea să pună domnu’)
Eu:  ce dragut
Domnul Escu: iata cruda realitate
+.+-=-+.+ 159 -+.-+=+-.+- Domnul Escu: femei cu bloguri si cu pisici
Eu: uuu,, suna bine, pot sa imprumut titlul?
Domnul Escu: si acum citeva zile, ca si azi, ma mir de geanta aia mare din poza
Domnul Escu: da, din toata inima
Eu: multumesc
Eu: geanta din poza? aa, din aceea de pe lateral dreapta?
Domnul Escu: da
Eu: ce e cu ea? 
Domnul Escu: cred ca acolo e capul impuscat al sotiei

 Eu:……..
  


Citeste mai mult: 2007 martie | vitralii 

Un comentariu:

  1. Accesati flysky.ro!Veti gasi aici o multime de variante ieftine de zbor!Eu am cumparat si am fost foarte multumita!

    RăspundețiȘtergere