marți, 16 iulie 2013

Ah şi oh!!!

Ah şi oh!!!


Ah, ah, şi oh, oh, în sfîrşit şi ultima zi de serviciu, urmează trei săptămîni de concediu în care să uit de toţi şi de toate şi să-mi aerisesc neuronul ăla mic şi ofilit.
 
 Buooon, numai că ziua asta pare să nu se mai sfîrşească, situaţii, raportări şi încheieri de toate cele de luni, semestre şi alte prosteli şiiii….şi…..partea bună e că luni, da,da, LUNI adică exact  ziua aia cînd eu o să fiu cu fundu în maşină în drum spre codrul verde, onorata Comisie ne va evalua şi răs-evalua o zi şi-o săptămînă şi ceva. 
Tra-la-laa!!! Şi presimt că nici semnal nu voi avea, hi hi hi!!! Aici rînjesc mefistofelic.
 
Gata! Deci pa!
Şi cică nu a înnebunit lumea!!!
Azi primesc o vizită la serviciu. Colegă’mea mă strigă la un moment dat:  
Gabiiiiiiiiiiii!!! Ieeeeşi!!!!!
Cee ?
Te caută cineva!
IesSurprizăăă!!!
Trulu lu la la la dacă nu a înnebunit lumea.  Cine credeţi că mă căuta avînd nevoie de un…favor?  Mă rog, o chestiune personală, un sfat, o mică introducere etc etc.
 
Să văd dacă-mi iese cu explicaţia.
Ex  iubita (de dinainte şi de după) a exului-soţ ce avea interes să rezolve favorabil o problemă a…actualului soţ. Adică să fie clar, ăsta e altul.
Na bine, chiar m-a amuzat situaţia. După, îmi întreb colega
-   da ce-ai avut bre cu femeia, de-ai repezit-o aşa cînd te-ntrebase aia de mine? că na, femeia întrebase de d-na L. iar colega pe post de pittbul o corectase …
 
-   acum d-na L. este  domnişoara P. (hahahahaha, asta-i culmea)
apoi privindu-mă senin cu cei doi ochi albaştri:
nu mi-a plăcut mutra ei.
 
Clar, da?
 
 
 


Citeste mai mult: 2007 iulie | vitralii - Part 4 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu