marți, 16 iulie 2013

Amintire cu perfect

Amintire cu perfect


ei, ia te uită ce puţin le trebuie femeilor ca să se simtă în al 9-lea cer. un pic de atenţie, un pic de drăgălăşenie, un strop de romantism, de duioşie, de poezie, de… de…de…cred că-s mai mulţi stropi de fapt. un strop de imaginaţie şi unul de nebunie. coctailul perfect. bărbatul perfect. şi chiar perfectul perfect.
 
adică vor perfecţiune? :)
 
sau vor o imagine perfectă? sau o iluzie perfectă?
 
aveam o prietenă.
 şi prietena mea avea o prietenă.
 şi prietena prietenei avea un soţ şi o prietenă.
 toţi perfecţi.
 pînă cînd, prietena perfectă a prietenei a simţit cu zvîc pe la inimuţă prin preajma soţului perfect al prietenei.
 şi mai un zîmbet, mai o ocheadă, mai o vorbă în două mere, două pere.
 dar prietena prietenei era vigilentă.
 a interceptat zîmbetul.
 apoi o jumătate de ocheadă.
 apoi şi-a spus, halt, nu e de glumit.
 şi a acţionat.
 şi-a invitat prietena în bucătarie pretextînd că are nevoie de oarece ajutor cu tăvile şi paharele.
 a invitat-o să şadă frumos pe scăunel şi i-a spus:
 
-         draga mea, ce părere ai de S., soţul meu?
 -         (ochi mari-mari)
 -         îţi place?
 -         păi, îmi place. e drăguţ, atent, manierat etc etc.
 -         draga mea, crezi că S. este bărbat?
 -         păi e evident că este.
 -         drăguţo, să ştii că toţi bărbaţii sînt la fel. să ştii că şi el transpiră,  îi put picioarele, rîgîie şi uneori mai scapă cîte o băşină. nu e cu nimic deosebit de restul bărbaţilor de pe pamînt. nu e cu mult diferit nici de N. al  tău. aşa că, fii amabilă te rog şi nu pune botu.
 
povestea e reală. am cunoscut-o şi eu pe prietena prietenei. o femeie micuţă şi durdulie, cu ochişori negri şi ageri şi voce de copil. mi-am imaginat-o în rolul de dură. ne povestea rîzînd cu gropiţe în obraji şi rîsul îi suna ca un clopoţel.  în ciuda aparentului misoginism îşi iubeşte bărbatul. sau poate tocmai de aceea. şi-a lecuit şi prietena, nu i-a mai trebuit. sau nu din zona aceea.
de fapt nu sînt sigură că n-o fi migrat spre teritorii mai calde.
morala?
neh! nu eu! 
eu doar mi-am amintit.
 
 


Citeste mai mult: 2007 iulie | vitralii - Part 4 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu