luni, 12 august 2013

augusTexte si pretexte

Cald, moleşeală, nu sfîrîie nimic. Poate doar nişte fîsuri vagi, pe ici, pe colo. Pe net căcaturi, răutăţi gratuite, vipuri & fani + tehnici de manipulare. Că degeaba eşti vip dacă nu eşti în stare să-ţi manageriezi turma de fani. Curat artă, dom’le, să ştii cînd să mai arunci cîte-un os sau cînd să mai strîngi un pic funia. Că din osul ăla rod o mie, e pomană naţională, nu alta. Unii îşi ascut colţii pe el, alţii îl adulmecă şi mîrrrî(R)ie îndelung, iar alţii ar vrea, dar...nuooo...mai bine data viitoare, deocamdată dau din codiţă. Ăia mai norocoşi, ăia care-s mai pe fază, prind cîte-o bucăţică grasă la care ling îndelung savurînd gustul, gloria şi imaginea – aureolată cu steluţe şi sclipici - pe care le-o returnează oglinda cînd cîntă în strună Maestrului. Dar na, e bine aşa cum e; că de fapt nu suntem toţi, că ...de(h) fapt suntem unul, iar ăla care este... este El dar şi Eu, ăăăăă, iar eu nu judec – după cum se vede – că dacă aş judeca ar trebui să-mi fac harakiri moral şi virtual, aşa că mai bine mă limitez la a relata de la faţa locului, eu, Martorul de serviciu.  

Aaa..., e cu PeSe: E bună libertatea, dom’le, chiar şi aia de exprimare, e bine că le-o dăm şi fanilor - cît încape -; de fapt e bine că şi-o ia toată lumea; daaaa’, e bine, că avem butoane şi e controlată.
Trăiască lupta pentru pace! Şi să-i trăiască şi vecinului! Şi capra!

Justyna_Kopania

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu